Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τέλη κυκλοφορίας | Μέχρι και την τελευταία ημέρα του έτους η πληρωμή

Δημοσιεύτηκε

στις

Μέχρι την τελευταία ημέρα του έτους, εάν δεν δοθεί παράταση, θα μπορούν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να πληρώσουν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019.

Τα προσδοκώμενα έσοδα για το κράτος υπολογίζονται κοντά στα 1,15 δισ. ευρώ, δηλαδή αναμένεται να κινηθούν κοντά στα περσινά δημόσια έσοδα που άγγιξαν -σχεδόν- το ίδιο ποσό.

Ωστόσο, υπάρχει η προσδοκία ότι και φέτος θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα ο αριθμός εκείνων των ιδιοκτητών που θα πληρώσουν τα τέλη με καθυστέρηση.

Σε αυτή την περίπτωση, αν δεν καταβληθούν εμπρόθεσμα τα τέλη κυκλοφορίας, εκτός από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, επιβάλλεται και πρόστιμο που είναι ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο ή τρίκυκλο ΙΧ ή επιβατικό ΙΧ, το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο και 30 ευρώ αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Σήμερα στην Ελλάδα κυκλοφορούν περίπου 5.126.024 επιβατικά αυτοκίνητα γεγονός που αντιστοιχούν 476 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους.

Αν συνυπολογίσουμε τα επαγγελματικά οχήματα (βαν, φορτηγά, λεωφορεία κ.ά.) στη χώρα μας κυκλοφορούν 6,2 εκατ.

Από το σύνολο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, τα 3,73 εκατ. (ποσοστό 72,8%) είναι ηλικίας τουλάχιστον 10 ετών, όταν ο μέσος όρος της ηλικίας του ελληνικού στόλου κυμαίνεται στα 15 έτη.

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία (σε ποσοστό 91%) τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα καταναλώνουν βενζίνη. Το 5,8% χρησιμοποιεί πετρέλαιο, ενώ μόλις 3,2% εναλλακτικά καύσιμα (υγραέριο, φυσικό αέριο, υβριδικά, ηλεκτρικά κ.λπ.).

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματός τους θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας που κυμαίνονται από 22 έως 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000, από 22 έως 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005, από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010 και για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

Από την άλλη δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε και τις αρκετές χιλιάδες ιδιοκτητών που κάθε χρόνο καταθέτουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους για να απαλλαχθούν από τα τέλη κυκλοφορίας.

Ωστόσο, έχουν το δικαίωμα κατά τη διάρκεια του έτους να παραλάβουν τις πινακίδες τους για να κινήσουν το όχημά τους, πληρώνοντας για το χρονικό διάστημα που επιθυμούν να έχουν το όχημά τους συν έναν επιπλέον μήνα.

Ωστόσο και φέτος υπήρξε ράλι στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων, καθώς οι προβλέψεις κάνουν λόγο για πωλήσεις άνω των 100.000 μονάδων. Φυσικά η αισιοδοξία στον χώρο της αυτοκίνησης είναι διάχυτη, καθώς οι επικεφαλής των αντιπροσωπειών θεωρούν ότι και το 2019 θα είναι μια καλή χρονιά με περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων.

Ο σημαντικότερος λόγος για την επίτευξη αυτών των στόχων είναι η μεγάλη ηλικία του ελληνικού στόλου, γεγονός που αποτελεί βασικό κίνητρο για αλλαγή των αυτοκινήτων λόγω της φυσιολογικής φθοράς.

Σημαντική μερίδα στις επιλογές των οδηγών αποτελούν τα τελευταία χρόνια και τα υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία επιβαρύνονται με ιδιαίτερα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας και μπορούν να κινηθούν ελεύθερα στο κέντρο όλων των μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στέλιος Πέτσας | Μείωση ΕΝΦΙΑ σε 2 δόσεις, πάταξη της υπερφορολόγησης

Δημοσιεύτηκε

στις

Να σταματήσει την υποφορολόγηση, έχει δεσμευθεί η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα στον ΣΚΑΪ.

Παράλληλα, ο κ. Πέτσας υπογράμμισε τη  δέσμευση για μείωση του ΕΝΦΙΑ σε δύο φάσεις με πληρωμή του σε 20 δόσεις τον πρώτο χρόνο και 10 τον δεύτερο.

Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, η κυβέρνηση έχει ετοιμάσει νομοσχέδια από τότε που ήταν αντιπολίτευση.

Στα σχέδια της κυβέρνησης είναι να κατατεθεί το πρώτο νομοσχέδιο για το επιτελικό κράτος και στην πορεία φορολογικό νομοσχέδιο.

«Σκοπός να είναι ψηφισμένα και σε λειτουργία από τον Αύγουστο» είπε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπογράμμισε ότι οι δανειστές δεν εκφράζουν αντίρρηση για  το φορολογικό, τονίζοντας ότι για την κυβέρνηση αυτό δεν είναι απλώς ένα νομοσχέδιο που μειώνει συντελεστές αλλά είναι μεταρρυθμιστική τομή.

Όπως εξήγησε το σχέδιο για την φορολογία είναι η μείωση συντελεστών σταδιακά σε βάθος τετραετίας.

«To πρόβλημα δεν είναι στο κράτος. Υπάρχει το κράτος και λειτουργεί. Ο κάθε υπηρεσιακός παράγοντας  ζητεί  όμως πολιτική καθοδήγηση  από τους ηγέτες του. Αυτοί δίνουν το παράδειγμα και την κατεύθυνση, όχι για τα υπηρεσιακά θέματα αλλά για να αποφεύγονται σφάλματα κι ολιγωρίες, εκτίμησε καλούμενος να σχολιάσει την αντίδραση του κρατικού μηχανισμού όσον αφορά την ισχυρή σεισμική δόνηση που χτύπησε χθες Παρασκευή την Αθήνα.

Σύμφωνα με τον κ Πέτσα η κυβέρνηση, έπραξε με βάση τα παραπάνω, με τον ίδιο τρόπο τόσο στην Χαλκιδική όσο και στον σεισμό της Αθήνας.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξάνονται από βδομάδα οι χρεώσεις για αναλήψεις με κάρτες από ΑΤΜ άλλων τραπεζών

Δημοσιεύτηκε

στις

Νέα δεδομένα για τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν τη χρεωστική τους κάρτα για να κάνουν ανάληψη από ΑΤΜ άλλης τράπεζας από αυτή που έχει εκδοθεί η κάρτα τους.

Όπως αναφέρουν τραπεζικά στελέχη, το υψηλό κόστος λειτουργίας των ΑΤΜ τις αναγκάζει να χρεώνουν προμήθεια σε όσους δεν είναι πελάτες τους και κάνουν αναλήψεις από τα δικά τους ΑΤΜ.

Η εξέλιξη αυτή, κατά τα στελέχη των τραπεζών, αποτελεί ακόμα ένα κίνητρο για τη χρήση των χρεωστικών καρτών που είναι ο πιο φθηνός τρόπος συναλλαγών και συμβάλλει καίρια στον περιορισμό της φοροδιαφυγής. Όσοι, πάντως, επιμένουν στα μετρητά, θα πρέπει να αναζητούν ATM της δικής τους τράπεζας για να γλυτώσουν την επιβάρυνση.

Η προσαρμογή των προμηθειών που χρεώνονται για την ανάληψη από ΑΤΜ άλλης τράπεζας θα ξεκινήσει από την ερχόμενη εβδομάδα και γίνεται ξεχωριστά από κάθε πιστωτικό ίδρυμα ανάλογα με τη διάρθρωση του δικτύου του και την επιχειρηματική του πολιτική.

Στην ουσία κάθε τράπεζα προσαρμόζει την τιμολογιακή της πολιτική στους κανονισμούς της ΕΕ που προβλέπουν ότι όλοι οι κάτοχοι καρτών, Έλληνες και ξένοι, πρέπει να πληρώνουν το ίδιο όταν πραγματοποιούν συναλλαγές από το ΑΤΜ ενός πιστωτικού ιδρύματος που δεν είναι όμως ο εκδότης της κάρτας τους.

Όπως επισημαίνεται από τραπεζικά στελέχη, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο πελάτης δεν επηρεάζεται καθόλου εφόσον επιλέγει το ΑΤΜ της δικής του τράπεζας. Εύλογα κάθε τράπεζα έχει άλλη τιμολόγηση και χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Τράπεζα Πειραιώς που έχει το πλέον ευρύτερο «φυσικό» δίκτυο αλλά και ATMs off site, δηλαδή εκτός καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και βαρύνεται με υψηλότερο κόστος, μεταξύ άλλων, για τη συντήρηση, τη φύλαξη, τη διατήρηση μετρητών. Αξίζει να σημειωθεί, όπως τονίζεται από αρμόδια τραπεζικά στελέχη, ότι όλο και συχνότεροι πλέον βανδαλισμοί έχουν αυξήσει το κόστος συντήρησης των ATM.

Τράπεζα Πειραιώς

Η Τράπεζα Πειραιώς έχει ανακοινώσει την προσαρμογή των τιμολογίων που αφορούν τις αναλήψεις μετρητών αρχής γενομένης από τις 22 Ιουλίου. Οι κάτοχοι καρτών που θα χρησιμοποιούν ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς για τη συναλλαγή που γίνεται μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ, θα χρεώνονται με 3 ευρώ, ακριβώς όπως μέσω των άλλων διεθνών σχημάτων, αφού πάντως ερωτηθούν αν αποδέχονται τη χρέωση.

Παράλληλα, για τους δικούς της πελάτες η Τράπεζα Πειραιώς από τις 22 Ιουλίου μειώνει την προμήθεια που πληρώνουν όταν κάνουν χρήση των ΑΤΜ άλλης τράπεζας.

Σήμερα σε αυτές τις περιπτώσεις, για ποσό ως 250 ευρώ, υπάρχει χρέωση 1,40 ευρώ και για μεγαλύτερο ποσό 2,20 ευρώ, ενώ από τις 22 Ιουλίου, η χρέωση θα μειωθεί σε 0,60 ευρώ προκειμένου να εξυπηρετηθούν με τον καλύτερο τρόπο.

Η Τράπεζα για την εξυπηρέτηση των πελατών της, αλλά και γενικότερα του κοινού, διατηρεί μεγάλο δίκτυο ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα, ενθαρρύνει όμως τους πελάτες της να κάνουν μεγαλύτερη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων πληρωμών με ασφάλεια και ευκολία.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΑΒΑΛΑ

Πρόσκληση για συμμετοχή στην 27η  ΔΙΕΘΝΗ  ΕΚΘΕΣΗ «KAVALAEXPO2019»

Δημοσιεύτηκε

στις

Με μία ανακοίνωση το Επιμελητήριο Καβάλας ενημερώνει τους επαγγελματίες για την διεξαγωγή και φέτος της έκθεσης «KAVALAEXPO2019» που θα πραγματοποιηθεί στο Εκθεσιακό κέντρο Απόστολος Μαρδύρης από 27 έως 30 Σεπτεμβρίου 2019. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση :

Αγαπητοί Εκθέτες,

Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας είναι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσει ότι διοργανώνει και φέτος για 27η χρονιά την  έκθεση KAVALAEXPO η οποία αποτελεί θεσμό για την περιοχή μας και θα πραγματοποιηθεί από τις 27 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2019 στο Εκθεσιακό Συνεδριακό Κέντρο του Επιμελητηρίου Καβάλας «Απόστολος Μαρδύρης» στην Νέα Καρβάλη Καβάλας.

Σκοπός της έκθεσης είναι να στηρίξει τον επιχειρηματία, προκειμένου να προβάλλει και να προωθήσει τα προϊόντα του και ταυτόχρονα να του δώσει την ευκαιρία να ενημερωθεί για νέες συνεργασίες και νέες αγορές καθώς και η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη προς όφελος των επιχειρήσεων και της ανάπτυξης τους.

Η φετινή διοργάνωση της «KAVALAEXPO 2019»  θα περιλαμβάνει δυναμικές εκδηλώσεις και δράσεις με σκοπό την καλύτερη προσέλκυση των επισκεπτών και των επιχειρηματιών από την ευρύτερη περιοχή, αλλά και από τις γειτονικές Βαλκανικές χώρες, που προσκλήθηκαν από δυναμικούς κλάδους, δίνοντας τη δυνατότητα επαφών, με σκοπό την αναπτυξιακή προοπτική, που θα ενισχύσουν την προσπάθειά μας για καλύτερες εμπορικές συμφωνίες και συναλλαγές.

H συμμετοχή σας είναι ιδιαίτερη τιμή και καθοριστική για την επιτυχία της φετινής διοργάνωσης καθώς και της οικονομικής ανάπτυξης του τόπου μας. Παρακαλούμε να μας δηλώστε έγκαιρα, τη συμμετοχή σας στην Έκθεση μέχρι 23 Αυγούστου 2019. Σας ευχαριστούμε και σας αναμένουμε να σας καλωσορίσουμε στην «KAVALAEXPO 2019».

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας δεν αναμένει σημαντική αύξηση στις τιμές του αργού

Δημοσιεύτηκε

στις

Δεν αναμένει σημαντική αύξηση στις τιμές πετρελαίου ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας, διότι η ζήτηση επιβραδύνεται και υπάρχει κορεσμός στις παγκόσμιες αγορές αργού, όπως δήλωσε σήμερα ο εκτελεστικός της διευθυντής.

«Οι τιμές καθορίζονται από τις αγορές … Εάν δούμε σήμερα την αγορά, βλέπουμε ότι η ζήτηση επιβραδύνεται σημαντικά» δήλωσε ο Φατίχ Μπιρόλ σε ενεργειακό συνέδριο στο Νέο Δελχί, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.

Ο Οργανισμός αναθεωρεί πτωτικά την πρόβλεψή του για τη ζήτηση πετρελαίου για το 2019 στο 1,1 εκατ. βαρέλια την ημέρα και ίσως προχωρήσει σε περαιτέρω υποβάθμιση εάν η παγκόσμια οικονομία και ειδικά η Κίνα επιδείξουν περαιτέρω αδυναμία, δήλωσε χθες στο Reuters ο Μπιρόλ.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
aigaion
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ