Connect with us

ΥΓΕΙΑ

Οι τρεις τροφές που υπόσχονται καλύτερο σεξ

Δημοσιεύτηκε

στις

Αν θέλετε να εκτοξεύσετε τη λίμπιντό σας, μπορείτε να το πετύχετε εμπλουτίζοντας τη διατροφή σας με τρεις τροφές που υπόσχονται καλύτερο σεξ.

Σύμφωνα με της Jennifer R. Berman, MD, διευθύντρια του κέντρου Berman Women’s Wellness Center στην Καλιφόρνια, «έρευνες μας δίνουν όλο και περισσότερα στοιχεία για το πώς κάποιες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά στις τροφές μπορούν να ενισχύσουν τη σεξουαλική λειτουργία και την ερωτική εμπειρία του ζευγαριού».

Οι τροφές αυτές είναι:

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα έχουν διεγερτική δράση και συμβάλλουν στη γονιμότητα. Όπως και τα σπαράγγια, τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά αλλά και σε αρκετά ιχνοστοιχεία που είναι σημαντικά για τη σεξουαλική υγεία, όπως ψευδάργυρο, σελήνιο και βιταμίνη Ε. Ο ψευδάργυρος ιδιαίτερα ενισχύει τη λίμπιντο και την ερωτική επιθυμία, επισημαίνει η ειδικός.

bigstock Almonds 67423624

Ρόκα

Η πικάντικη ρόκα είναι γνωστή από τον πρώτο αιώνα μ.Χ. για τη συμβολή της στην ερωτική διάθεση. Σήμερα, ερευνητές αποκαλύπτουν πως τα ιχνοστοιχεία και τα αντιοξειδωτικά που περιέχονται σε αφθονία σε αυτό το σαλατικό είναι ζωτικής σημασίας για τη σεξουαλική υγεία ενώ, επιπλέον, εμποδίζουν την απορρόφηση ορισμένων περιβαλλοντικών ρύπων που πιστεύεται πως επηρεάζουν αρνητικά την ερωτική διάθεση.

bigstock fresh Green Avocado Over Wo 113972519

Αβοκάντο

Οι Αζτέκοι αναφέρονταν στα αβοκάντο ως όρχεις, εξαιτίας του σχήματός τους, και τα θεωρούσαν αφροδισιακές τροφές. Σήμερα υπάρχουν και επιστημονικά τεκμήρια: Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ακόρεστα λιπαρά οξέα συμβάλλει στην υγεία της καρδιάςκαι των αρτηριών. Οτιδήποτε κρατά υγιή την καρδιά και ευνοεί την καλή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα αυξάνει την ερωτική διάθεση και την επίδοση στο κρεβάτι.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΥΓΕΙΑ

Άνοια και Αλτσχάιμερ | Tρία ποτά σας προστατεύουν από την απώλεια μνήμης

Δημοσιεύτηκε

στις

Η άνοια μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα απώλειας μνήμης, δυσκολία στην εκτέλεση οικείων καθηκόντων, μειωμένη κρίση και αλλαγές στη διάθεση. Πρόκειται για μια κοινή πάθηση σε ηλικιωμένους και ο πιο συνήθης τύπος άνοιας είναι η νόσος του Αλτσχάιμερ.

Το Αλτσχάιμερ τείνει να παρουσιάζεται σε άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών και επί του παρόντος επηρεάζει περίπου έναν στους έξι ανθρώπους άνω των 80 ετών. Ωστόσο, η αυξανόμενη επιστημονική έρευνα επάνω στην άνοια δείχνει ότι δεν είναι αναπόφευκτη και υπάρχουν τρόποι για να μειώσετε τον κίνδυνο ή να καθυστερήσετε την εμφάνισή της.

Έρευνες δείχνουν ότι τα ακόλουθα τρία ποτά προστατεύουν από την απώλεια μνήμης, η οποία συνδέεται με την άνοια και το Αλτσχάιμερ:
Πράσινο τσάι

Έρευνα έδειξε ότι το πράσινο τσάι θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο της γνωστικής εξασθένησης στους ηλικιωμένους κατά 50%.

Μελέτη του Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης διαπίστωσε επίσης ότι σε εκείνους που είχαν μια γενετικά αυξημένη πιθανότητα για Αλτσχάιμερ, η μείωση στον κίνδυνο έφτασε το 86%.

Αντίστοιχα οφέλη βρέθηκαν επίσης και με το τσάι oolong.
Νερό

Είναι σημαντικό να θυμάστε να πίνετε αρκετό νερό (περίπου 1,2 λίτρα την ημέρα) για τη γενική σας υγεία. Αφού το σώμα αποτελείται περίπου 60% από νερό, η ενυδάτωση είναι ζωτικής σημασίας (και) για την λειτουργία του εγκεφάλου.

Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα, όπως προβλήματα εστίασης, προβλήματα μνήμης και κόπωση του εγκεφάλου, καθώς και πονοκεφάλους και προβλήματα στον ύπνο.

Έρευνες είχαν δείξει ότι μόνο το να είναι κανείς έστω και κατά 1% αφυδατωμένος μπορεί να προκαλέσει μείωση κατά 5% της γνωστικής του λειτουργίας.

Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι η αφυδάτωση για παρατεταμένο χρονικό διάστημα μπορεί να προκαλέσει συρρίκνωση των εγκεφαλικών κυττάρων σε μέγεθος και μάζα.

Ως εκ τούτου, η μη κατανάλωση αρκετού νερού αποτελεί παράγοντα κινδύνου για την άνοια.
«Λάτε» με… κουρκουμά!

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Nutrition διαπίστωσε ότι ο κουρκουμάς θα μπορούσε να βοηθήσει στην καταπολέμηση της άνοιας.

Η μελέτη επικεντρώθηκε στην κουρκουμίνη, την δραστική χημική ουσία στο εν λόγω μπαχαρικό, η οποία αποδείχθηκε ότι αποτρέπει την μείωση της ψυχικής λειτουργίας.

Αν και ο κουρκουμάς χρησιμοποιείται παραδοσιακά σε φαγητά με κάρι, πιο πρόσφατα βρέθηκε ότι απορροφάται πιο αποτελεσματικά σε μορφή «λάτε» ροφήματος.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ

Σάκχαρο | Ποιες είναι οι φυσιολογικές τιμές και τι σημαίνουν οι αυξημένες

Δημοσιεύτηκε

στις

Πόσο σάκχαρο έχετε; Ξέρετε ποιες είναι οι ανώτατες φυσιολογικές τιμές και τί συμβαίνει όταν τις υπερβαίνετε; Τα ερωτήματα αυτά είναι πολύ σημαντικά, διότι ο σακχαρώδης διαβήτης αποτελεί μία από τις σημαντικότερες απειλές για την υγεία μας.

Η αλήθεια είναι ότι το σάκχαρο δεν μετριέται μόνο με μία εξέταση, αλλά με τρεις. Για να γίνει διάγνωση του διαβήτη, κάθε μία από αυτές πρέπει να επαναληφθεί και να είναι παθολογική δύο φορές, σε διαφορετικές ημέρες.

Αυτό αναφέρει η Αμερικανική Εταιρεία Διαβήτη (American Diabetes Association, ADA), η οποία παρουσιάζει στην ιστοσελίδα της τις φυσιολογικές και τις παθολογικές τιμές κάθε εξέτασης.

Να ποιες είναι:

Μέτρηση γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης

Η γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη (συμβολίζεται HbA1c) είναι ένδειξη της μέσης τιμής του σακχάρου κατά τους 2-3 τελευταίους μήνες.

Η HbA1c μετριέται σε ποσοστό επί τοις εκατό (%) και οι τιμές της σημαίνουν τα εξής:

Φυσιολογικές τιμές = κάτω από 5,7%

Προδιαβήτης = από 5,7% έως 6,4%

Διαβήτης = 6,5% ή υψηλότερο

Σάκχαρο (ή γλυκόζη) νηστείας

Η εξέταση αυτή μετρά το σάκχαρο όταν είστε νηστικοί, δηλαδή όταν έχουν περάσει τουλάχιστον 8 ώρες από την τελευταία φορά που φάγατε, ή ήπιατε κάτι.

Η εξέταση αυτή συνήθως γίνεται το πρωί, πριν φάτε πρωινό.

Το σάκχαρο μετριέται σε χιλιοστά του γραμμαρίου ανά δέκατο του λίτρου (mg/dl) και οι τιμές του είναι ως εξής:

Φυσιολογικές τιμές = κάτω από 100 mg/dl

Προδιαβήτης = 100 έως 125 mg/dl

Διαβήτης = 126 mg/dl ή υψηλότερο

Καμπύλη σακχάρου (ή δοκιμασία ανοχής στη γλυκόζη)

Η καμπύλη σακχάρου είναι μία δίωρη εξέταση, που ελέγχει το σάκχαρο πριν και 2 ώρες έπειτα από την κατανάλωση ενός ροφήματος με γλυκόζη.

Η εξέταση αυτή αποκαλύπτει πως μεταβολίζεται η γλυκόζη (δηλαδή το σάκχαρο) από τον οργανισμό.

Στις 2 ώρες έπειτα από την κατανάλωση του ροφήματος γλυκόζης, τα αποτελέσματα σημαίνουν τα εξής:

Φυσιολογικές τιμές = κάτω από 140 mg/dl

Προδιαβήτης = από 140 έως 199 mg/dl

Διαβήτης = 200 mg/dl ή υψηλότερο

Τι είναι ο προδιαβήτης

Πριν εκδηλώσει κανείς τύπου 2 διαβήτη, σχεδόν πάντοτε παρουσιάζει προδιαβήτη. Αυτό σημαίνει ότι έχει επίπεδα σακχάρου στο αίμα υψηλότερα από το φυσιολογικό, αλλά όχι ακόμα τόσο υψηλά ώστε να διαγνωστεί ως διαβητικός.

Η διαταραχή αυτή, που αποκαλείται επίσης διαταραγμένη αντοχή στη γλυκόζη (IGT), θέτει το άτομο σε αυξημένο κίνδυνο αναπτύξεως διαβήτη τύπου 2.

Ο προδιαβήτης σπανίως προκαλεί συμπτώματα και έτσι οι περισσότεροι πάσχοντες μαθαίνουν ότι πάσχουν από αυτόν μόνο όταν κάνουν εξετάσεις αίματος.

Όπως προαναφέρθηκε, θα έχετε προδιαβήτη εάν το σάκχαρο νηστείας σας κυμαίνεται σε δύο μετρήσεις μεταξύ 100 και 125 mg/dl. Το ίδιο και αν η HbA1c σας είναι από 5,7% μέχρι 6,4% ή το σάκχαρο 2 ώρες μετά τη λήψη γλυκόζης μεταξύ 140 και 199 mg/dl.

Αν πάσχετε από προδιαβήτη, είναι πολύ πιθανό (αλλά όχι βέβαιο) ότι αργά ή γρήγορα θα αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2.

Μερικοί πάσχοντες από προδιαβήτη, όμως, κατορθώνουν να φέρουν το σάκχαρό τους στα φυσιολογικά επίπεδα χάνοντας το 5-7% του αρχικού σωματικού βάρους τους με δίαιτα και συστηματική γυμναστική.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΑΒΑΛΑ

Διαμαρτυρία στο νοσοκομείο

Δημοσιεύτηκε

στις

Περισσότεροι από πενήντα συνταξιούχοι κι εκπρόσωποι του συλλόγου ΑμΕΑ Καβάλας συγκεντρώθηκαν χθες το πρωί έξω από το νοσοκομείο. Διαμαρτυρήθηκαν κυρίως για τη διακοπή λειτουργίας της Ρευματολογικής Κλινικής, ενώ ζήτησαν και την παροχή καλύτερων υπηρεσιών προς τους πολίτες από το εθνικό σύστημα υγείας.

Είχαν προηγηθεί ενημερωτικές συναντήσεις των υπό διαμαρτυρία συνταξιούχων τόσο με τους εργαζόμενους όσο και με τους γιατρούς του νοσοκομείου. Με αφορμή της χθεσινή διαμαρτυρία αντιπροσωπεία των συνταξιούχων και του Συλλόγου ΑμΕΑ συνάντησαν για περισσότερο από μία ώρα τον διοικητή Τάσο Καρασαββόγλου. Ο διοικητής εξήγησε επακριβώς τις επικρατούσες συνθήκες στο νοσοκομείο και ανέφερα όσα θα αλλάξουν, αναβαθμίζοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Στη χθεσινή διαμαρτυρία συμμετείχαν τα σωματεία συνταξιούχων ΟΑΕΕ, ΙΚΑ, Πολιτικών Συνταξιούχων, ΒΦΛ, κλπ όπως επίσης και ο νομαρχιακός Σύλλογος ΑμΕΑ.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΥΓΕΙΑ

Οι διατροφικές παγίδες της Καθαράς Δευτέρας

Δημοσιεύτηκε

στις

Χαλβάς, λαγάνα, ταραμοσαλάτα, ελιές, θαλασσινά είναι κάποια από τα τρόφιμα που υπάρχουν στα περισσότερα τραπέζια τα κούλουμα.

Με ένα πρώτο άκουσμα φαντάζουν υγιεινά, ωστόσο κρύβουν παγίδες, ιδιαιτέρως όσον αφορά τις θερμίδες τους. Ας τα δούμε αναλυτικότερα:

Από θρεπτικής απόψεως, με μια πρώτη ματιά ένα σαρακοστιανό τραπέζι δεν θα μπορούσε να είναι παρά υγιεινό. Πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά, υδατοδιαλυτές βιταμίνες, πολλές φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Ωστόσο, χρειάζεται να προσέξουμε λίγο παραπάνω καθώς, αν το παρακάνουμε, το τραπέζι της Κ. Δευτέρας μπορεί να μας δώσει πολλές θερμίδες και αν είμαστε σε δίαιτα, να μας βγάλει εντελώς από τον προγραμματισμό μας . Ας στρώσουμε λοιπόν νοητά τραπέζι Κ. Δευτέρας, για να δούμε πόσες θερμίδες μπορεί να πάρουμε, αλλά και να γλιτώσουμε ορισμένες.

Ένα τυπικό πρωινό με μία φέτα λαγάνα, λίγες ελιές και ένα μικρό κομμάτι χαλβά μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 500 θερμίδες.

Για το μεσημέρι λίγα τηγανιτά καλαμαράκια με πατάτες τηγανιτές,1 φέτα λαγάνα με ταραμοσαλάτα, 2 – 3 ντολμαδάκια, λίγο τουρσί και 1 μικρό κομμάτι χαλβά αρκούν για να σας φορτώσουν με περίπου άλλες 1.300 θερμίδες.

Βλέπετε λοιπόν ότι θερμιδικά, μόνο αθώα δεν είναι τα εδέσματα της ημέρας. Για το λόγο αυτό ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές και γλιτώστε θερμίδες, σώζοντας την παρτίδα:

– Βάλτε λιγότερο ή και καθόλου λάδι στην ταραμοσαλάτα

– Προτιμήστε ψητά αντί για τηγανιτά θαλασσινά

– Προτιμήστε χαλβά με βανίλια αντί σοκολάτα και κατά προτίμηση πρωί

– Προσέξτε την ποσότητα στις ελιές

– Φάτε μόνο μία φέτα λαγάνα

– Σερβίρετε στο πιάτο σας και μην τσιμπάτε με το χέρι

– Αν φάτε λαγάνα, μην το παρακάνετε και με άλλες πηγές αμύλου όπως οι γίγαντες ή τα ντολμαδάκια

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: